رفاه و معیشت مردم Welfare and Livelihoods of people

قدرت خرید مردم 1401-1397 هر سال رو به کاهش؛ تغییر دولت ها بی تاثیر در اوضاع وخیم معیشتی

رفاه و معیشت مردم Welfare and Livelihoods of people

قدرت خرید مردم 1401-1397 هر سال رو به کاهش؛ تغییر دولت ها بی تاثیر در اوضاع وخیم معیشتی

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در همایش هفته دفاع مقدس که صبح روز سه‌شنبه مورخ 3 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس لنگ می‌بندد و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند.

 

در شرایطی که مردم در حال زنده به گور شدن زیر فشارهای اقتصادی هستند، کسی که خودش و خانواده اش در رفاه زندگی می کنند و  خیلی از دغدغه های قشر پایین را ندارد و از اول انقلاب تا امروز بطور متوالی مسئولیت های کلیدی داشته که اخرینش دانشگاه ازاد است، چطور می خواهد به مردم کشورش درس مقاومت بدهد!!!!

 

اقای ولایتی در سخرانی تان از امام علی گفتید؛ امام علی ساده زیست بود و اول رفاه را برای مردم و سپس خانوادش می خواست. شما مسئولین در 30 سال اخیر زندگیتان مثل قشر پایین یا لااقل متوسط جامعه زندگی کردید؟ دردهای انها را لمس کرده اید؟

 

نویسنده: مجتبی چکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی